Gevonden afgelopen maand: 4972 huurwoningen

Veelgestelde vragen

Inschrijven

Waarvoor schrijf ik me in?

De dienstverlening van Huurwoningbemiddeling.nl bestaat uit het verzamelen van huurwoningen welke aan uw zoekcriteria voldoen. U heeft hiervoor een account nodig op het platform van Huurwoningbemiddeling.nl. Het aanmaken van een account en het instellen van een zoekopdracht is gratis. De gevonden huurwoningen welke wij recent voor andere leden hebben gevonden en welke ook aan uw zoekopdracht voldoen kunt u direct na uw inschrijving online bekijken. Als er huurwoningen gevonden zijn waarvan u meer informatie wilt bekijken of om op de huurwoning te kunnen reageren heeft u een betaald abonnement nodig. Als extra service om u erop te attenderen als er nieuwe huurwoningen gevonden zijn gekomen krijgt u een e-mail. Deze e-mail service kan overigens door woningzoekende uitgeschakeld worden. (schrijf nu in).

Ik heb geen bevestiging van mijn inschrijving ontvangen.

Indien de bevestigingse-mail niet binnen enkele ogenblikken na het inschrijven ontvangen wordt, is deze mogelijk in de map "Ongewenste e-mail" terecht gekomen. Als dit het geval is kunt u na het openen van het bericht op de knop "Geen ongewenste e-mail" klikken om dit verder te voorkomen.

Ik heb mij ingeschreven, wat gebeurt er nu verder?

Nadat u bent ingeschreven gaan wij op zoek naar woonruimte voor u. Als wij woonruimte voor u gevonden hebben die aan uw zoekopdracht voldoet plaatsen wij deze in uw account. Ook ontvangt u dan een kort bericht per e-mail dat er nieuwe woonruimte gevonden is. Als u meer details wilt inzien of op een woonruimte wilt reageren dient u een abonnement af te sluiten.

Inloggen

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten.

Uw gebruikersnaam is hetzelfde als uw e-mailadres wat u heeft opgegeven bij uw inschrijving.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

U kunt hier uw wachtwoord wijzigen.

Hoe wijzig ik mijn contactgegevens?

Als u ingelogd bent dan kunt u onder "Mijn gegevens" uw contactgegevens wijzigen

Huurwoningen

Wat voor huurwoningen heeft u?

Huurwoningbemiddeling heeft zelf geen huurwoningen. Wij zoeken voor u in openbare -niet exclusieve- bronnen uit de vrije sector. Regelmatig vinden wij wat duurdere woonruimtes, maar ook komen er woningen in de wat lagere prijsklasse voor, dit is zeker afhankelijk van het type woonruimte en de ligging.

Rekent u extra kosten?

Wij brengen u geen extra kosten in rekening. Als wij weten dat er door de woningaanbieder zelf kosten in rekening gebracht zal worden zullen wij dat in de huurwoning advertentie vermelden.

Kan ik nu een bezichtigingafspraak maken?

Door op de gevonden woning te reageren kunt u een reactie opstellen aan de woningaanbieder. Vervolgens is het aan de woningaanbieder om contact met u op te nemen waarna er wellicht direct een bezichtigingafspraak gemaakt kan worden.

Abonnement

Waarvoor een abonnement?

U kunt gratis inschrijven op onze dienstverlening welke bestaat uit het verzamelen van huurwoningen welke aan uw zoekcriteria voldoen. Als er bij de gevonden woningen een huurwoning is waarvan u meer informatie wenst in te zien of om er op te kunnen reageren heeft u een betaald abonnement nodig. Er is al een abonnement vanaf € 19,95 per maand.

Hoe zet ik mijn abonnement stop?

Na administratieve verwerking van uw aanmelding (doorgaans 24/48 uur) kunt u uw abonnement opzeggen zodat het niet meer verlengd wordt. Hiervoor kunt u inloggen op de website en via het menu "Instellingen" en de optie "Mijn account" waar u de keuze "Account verwijderen" kunt gebruiken. Hier vind u "abonnement opzeggen" Ook kunt u ons een bericht via ons reactieformulier sturen met daarin het verzoek tot stopzetting van uw abonnement.

Hoe beëindig ik mijn inschrijving?

U kunt uw inschrijving verwijderen door na het inloggen op de website via het menu "Instellingen" de optie "Mijn account" de keuze "Account verwijderen" te kiezen, klik aan: Ja, ik wil mijn gehele account verwijderen, en klik op “Nu verwijderen” Ook kunt u ons een bericht via ons reactieformulier sturen met daarin het verzoek tot stopzetting van uw abonnement.

Hanteert u een opzegtermijn?

Ja, wij hanteren een opzegtermijn van slechts 24 uur. Als u tenminste 24 uur van te voren uw abonnement opzegt zal het niet meer verlengd worden.

Afmelden mailing(s)

Hoe meld ik mij af voor de mailing met de Huurwoningen

U kunt uw inschrijving op de mailinglijst afmelden door na het inloggen op de website via het menu "Instellingen" de optie "Meldingen" de keuze "Huurwoningen" op nee te zetten. Ook kunt u ons een bericht via ons reactieformulier sturen met daarin het verzoek tot het afmelden van de mailinglijst met huurwoningen.

Hoe meld ik mij af voor de Partnermailings?

U kunt uw inschrijving op de mailinglijst afmelden door na het inloggen op de website via het menu "Instellingen" de optie "Meldingen" de keuze "Partnermailings" op nee te zetten. Ook kunt u ons een bericht via ons reactieformulier sturen met daarin het verzoek tot het afmelden van de Partnermailings.

Hoe meld ik mij af voor Nieuws?

U kunt uw inschrijving op de mailinglijst afmelden door na het inloggen op de website via het menu "Instellingen" de optie "Meldingen" de keuze "Nieuws" op nee te zetten. Ook kunt u ons een bericht via ons reactieformulier sturen met daarin het verzoek tot het afmelden van de mailinglijst Nieuws.

Betalingsmogelijkheden

Hoe kan ik betalen?

Als u ervoor kiest een abonnement te nemen dat kunt u veilig betalen via een Online machtiging. Deze wordt afgehandeld door DocData Payments. Deze naam ziet u achteraf ook vermeld staan op uw bankafschrift. Bij een Online machtiging zal er tot wederopzegging de abonnementskosten worden afgeschreven van het opgegeven rekeningnummer. Dit gebeurt binnen enkele dagen nadat de betalingsgegevens zijn verwerkt.

Wanneer kan ik de gegevens inzien?

Bij een betaling via een Online machtiging wordt het abonnement direct al geactiveerd en kunt u meteen er gebruik van maken.

Hoe komt het dat mijn betaling is geweigerd?

De reden dat uw betaling is geweigerd wordt niet aan ons bekend gemaakt, dit weet alleen de bank waarom een betaling mislukt. Mogelijkheden hiervoor kunnen zijn: Onvoldoende saldo of een incassoblokkade.

Contact

Ik heb een andere vraag, hoe kan ik deze stellen?

U kunt contact opnemen via het reactieformulier of onderstaand adres:

Huurwoningbemiddeling.nl
T.a.v. Helpdesk
Postbus 6325
3002 AH Rotterdam

Telefonisch zijn wij niet bereikbaar. Wij zijn een online dienstverlening en geven i.v.m. efficiency de voorkeur aan digitale communicatie.