Aanbod afgelopen maand: 5309 huurwoningen

Veelgestelde vragen

Inschrijven

Waarvoor schrijf ik me in?

Door in te schrijven op onze gratis mailinglijst ontvangt u een overzicht van recent huurwoningaanbod per e-mail (schrijf nu in).

Ik heb geen bevestiging van mijn inschrijving ontvangen.

Indien de bevestigingse-mail niet binnen enkele ogenblikken na het inschrijven ontvangen wordt, is deze mogelijk in de map "Ongewenste e-mail" terecht gekomen. Als dit het geval is kunt u na het openen van het bericht op de knop "Geen ongewenste e-mail" klikken om dit verder te voorkomen.

Ik heb mij ingeschreven, wat gebeurt er nu verder?

Zodra er weer nieuw huurwoningaanbod in de geselecteerde regio beschikbaar komt ontvangt u hier dagelijks een bericht van per e-mail.

Hoe beëindig ik mijn inschrijving op de gratis mailing met huurwoningaanbod?

U kunt uw inschrijving beëindigen door na het inloggen op de website en via het menu "Instellingen" en de optie "E-mailadres status" de keuze "Klik hier om het e-mailadres uit te schrijven" te gebruiken.

Inloggen

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten.

Uw gebruikersnaam is hetzelfde als uw e-mailadres wat u heeft opgegeven bij uw inschrijving.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

U kunt hier uw wachtwoord wijzigen.

Hoe wijzig ik mijn contactgegevens?

Als u ingelogd bent dan kunt u onder "Instellingen" uw contactgegevens wijzigen

Huurwoningaanbod

Wat voor woningaanbod heeft u?

Al onze woningaanbiedingen zijn van derden (externe aanbieders). Het aanbod varieert per dag en omdat het voornamelijk afkomstig is uit de vrije sector kunnen wij hierover geen exacte indicatie over geven. Dit is zeker afhankelijk van het type woonruimte en de ligging. Regelmatig worden er wat duurdere woonruimtes aangeboden, maar ook komt er aanbod in de wat lagere prijsklasse voor uiteraard is dit geheel afhankelijk van wat er aangeboden wordt.

Hanteert u een wachtlijst?

Nee, wij hanteren geen wachtlijsten. Op het moment dat er een woningaanbiedingen geplaatst wordt is deze vaak per direct of op korte termijn beschikbaar.

Rekent u bemiddelingskosten?

Wij zullen u geen bemiddelingskosten in rekening brengen. Als er door de aanbieder zelf bemiddelingskosten in rekening gebracht worden zal dit in de aanbieding zelf vermeld moeten zijn.

Kan ik nu een bezichtigingafspraak maken?

Door op de woningaanbieding te reageren kunt u een reactie opstellen aan de woningaanbieder. Vervolgens is het aan de verhuurder om contact met u op te nemen.

Abonnement

Waarvoor een abonnement, u adverteert toch met gratis aanbod?

U kunt gratis inschrijven op onze mailing met het beschikbare huurwoningaanbod. Als er in de door u opgegeven plaats/regio nieuw woningaanbod beschikbaar is gekomen ontvangt u daar dagelijks een kort bericht van. Als u vervolgens meer details van het object wilt inzien en op de aanbieding wilt kunnen reageren, dient u een abonnement af te sluiten. Er is al een abonnement vanaf € 19,95 per maand.

Hoe zet ik mijn abonnement stop?

Na administratieve verwerking van uw aanmelding (doorgaans 24/48 uur) kunt u uw abonnement opzeggen zodat het niet meer verlengd wordt. Hiervoor kunt u inloggen op de website en via het menu "Instellingen" en de optie "Mijn account" waar u de keuze "Account verwijderen" kunt gebruiken. Ook kunt u ons een bericht via ons reactieformulier sturen met daarin het verzoek tot stopzetting van uw abonnement.

Hanteert u een opzegtermijn?

Ja, wij hanteren een opzegtermijn van slechts 24 uur. Als u tenminste 24 uur van te voren uw abonnement opzegt zal het niet meer verlengd worden.

Betalingsmogelijkheden

Hoe kan ik betalen?

Als u ervoor kiest een abonnement te nemen dat kunt u veilig betalen via een Online machtiging. Deze wordt afgehandeld door DocData Payments. Deze naam ziet u achteraf ook vermeld staan op uw bankafschrift. Bij een Online machtiging zal er tot wederopzegging de abonnementskosten worden afschrijven van het opgegeven rekeningnummer. Dit gebeurt binnen enkele dagen nadat de betalingsgegevens zijn verwerkt.

Wanneer kan ik de gegevens inzien?

Bij een betaling via een Online machtiging wordt het abonnement direct al geactiveerd en kunt u meteen er gebruik van maken.

Hoe komt het dat mijn betaling is geweigerd?

De reden dat uw betaling is geweigerd wordt niet aan ons bekend gemaakt, dit weet alleen de bank waarom een betaling mislukt. Mogelijkheden hiervoor kunnen zijn: Onvoldoende saldo of een incassoblokkade.

Overig

Ik heb een vraag over mijn abonnement

Veelgestelde vragen over abonnementen zijn beschikbaar na inloggen.

Ik wil geen commerciële e-mailings meer ontvangen

Indien u via Huurwoningbemiddeling een commerciële e-mailing ontvangt, kunt u zich via de uitschrijflink in de betreffende e-mailing uitschrijven. Hierna zult u geen nieuwe commerciële e-mailings meer ontvangen.

Ik heb een andere vraag, hoe kan ik deze stellen?

U kunt via het reactieformulier direct een vraag stellen aan de helpdesk, of contact opnemen via onderstaand adres:

Huurwoningbemiddeling.nl
T.a.v. Helpdesk
Postbus 6325
3002 AH Rotterdam